Meest gestelde vragen

Vragen over de levering

1. Wanneer en hoe ontvang ik mijn code?
U ontvangt de code op de mail, het is dus belangrijk om een juist emailadres in te vullen. In de
meeste gevallen verschijnt de code al meteen na betaling op het scherm met de bevestiging van de
bestelling. Dit duurt maar een paar seconden.

2. Ik heb online (game) tegoed besteld, maar ontvang mijn code niet?
Verschijnt de code niet direct op het scherm en krijgt u de mail niet binnen een paar seconden
binnen? Mogelijk is de mail in een ongewenste map terecht gekomen. Is dit niet het geval, dan is er
mogelijk een storing. U kunt eerst op uw account kijken of de code niet bij de laatst bestelde
bestelling staat, is dit ook niet het geval. Neem dan contact met ons op:
– Tijdens openingstijden kunt u ons bereiken via het telefoonnummer 0455222949 (voor de
openingstijden: https://www.primeraheerlerheide.nl/).
– Anders via onze Facebook (stuur ons een privébericht met het nummer van uw bestelling,
https://www.facebook.com/PrimeraHeerlerheide/).
– Of via de mail: heerlerheide@primeranet.nl.
We proberen zo snel mogelijk te reageren.

3. Mijn code werkt niet, wat nu?
Heeft u de code op uw gemak ingevoerd en blijkt deze niet te werken? Stuur de ontvangen mail
met de code door naar heerlerheide@primeranet.nl, zo hebben wij alle gegevens bij de hand en kan
de code gecontroleerd worden. Vergeet niet erbij te zetten dat de code niet werkt. We proberen de
email zo snel mogelijk te beantwoorden.

Vragen over het kopen en betalen.

1. Hoe koop ik online (game) tegoed?
– Kies het gewenste product.
– Vul het juiste emailadres in waarop u de code wilt ontvangen. Het is mogelijk om een account aan
te maken, om uw bestelgeschiedenis makkelijk bij de hand te hebben.
– Controleer uw bestelling.
– Reken de bestelling af door middel van iDeal.
– De code verschijnt in de meeste gevallen al direct op de bevestigingspagina, anders ontvangt u deze
direct op de mail.

2. Met welke betaalmethode kan ik betalen?
Bij Online Game Tegoed is het mogelijk om met iDeal te betalen met alle banken. Dit verloopt
veilig via onze betalingspartner Mollie.

3. Moet ik verzendkosten of servicekosten betalen?
De codes van Online Game Tegoed worden per e-mail verzonden. Er worden hiervoor geen
verzendkosten of servicekosten in rekening gebracht.

4. Waar komen de codes vandaan en kan ik ook een fysieke cadeaubon of tegoedkaart komen
halen?
De codes komen van Primera Heerlerheide, gelegen op de Wannerstraat 15, 6413 EV Heerlen. Dit
is een fysieke winkel waar u van harte welkom bent om fysieke kaarten te halen. Het volledige
assortiment aan cadeaukaarten is hier te vinden:
https://www.primeraheerlerheide.nl/assortiment/cadeaukaarten-in-onze-winkel/. Voor een
routebeschrijving: https://www.primeraheerlerheide.nl/contact.

Overig

1. Mijn vraag staat er niet tussen, hoe neem ik contact met jullie op?
– Tijdens openingstijden kunt u ons bereiken via het telefoonnummer 0455222949 (voor de
openingstijden: https://www.primeraheerlerheide.nl/).
– Anders via onze Facebook (stuur ons een privébericht met het nummer van uw bestelling,
https://www.facebook.com/PrimeraHeerlerheide/).
– Of via de mail: heerlerheide@primeranet.nl.